Vragen

In welke staat mag ik een oude kast verwachten?
In de basis zijn de kasten die wij leveren in redelijke staat. D.w.z. deuren, laden en sloten kunnen sluiten. De kast is stabiel en bruikbaar. De staat van de kast hangt mede af van de keuze die je maakt bij de bewerking. Een kast die je in originele staat afneemt kan lichte gebruikersschade hebben , het is immers een 2ehands product. Reeds opgeknapte kasten of kasten die je laat opknappen hebben geen gebruikersschade in de verf/laklaag. We hebben te maken met houten meubelen waarvan sommige al meer dan 100 jaar oud. Lichte kromming van het hout, butsen en kiervorming zijn wel zaken die je moet kunnen omarmen.

Hoe gaan jullie te werk als ik een kast laat schilderen uit de webshop?
Kasten uit onze voorraad waarbij een bewerking geselecteerd is, worden eerst ontdaan van beslag en/of ruiten. Vervolgens word de kast gezandstraald en gerestaureerd waar nodig . Hierna behandelen wij de kast preventief tegen houtworm. Na een grondige schoonmaak gaan we afhankelijk van de gewenste verftechniek aan de slag met grondverf of beits, verf-en beschermlaag of lak.

Wat als het bestelde product bij levering niet voldoet aan mijn wensen?
Er zijn enkel rechten te ontlenen aan feitelijke zaken. Hiermee bedoelen wij zaken zoals kleur, afmetingen en indeling. Deze moeten overeenkomen met hetgeen wij je geïnformeerd hebben. Helaas geld dit niet als een kleur anders is als verwacht. Kleuren kunnen nu eenmaal anders over komen op een beeldscherm of een kast kan in het echt groter overkomen dan op beeld.

Geven jullie garantie op de producten of opknapwerkzaamheden.
Wij geven geen garantie op de kasten en overige snuisterijen. Op de opknapwerkzaamheden geven wij ook geen garantie. Wij maken gebruik van duurzame kwalitatieve producten om ervoor te zorgen dat je zolang mogelijk plezier hebt van je product. Natuurlijk staan wij open voor contact over problemen met een product door ons geleverd en denken graag mee in de oplossing. Als er gebreken zijn door ons toedoen zullen wij deze altijd oplossen.

Bestellen
Nadat je een meubel in onze webshop besteld, krijg je van ons een suggestie voor levering of moment van ophalen. Afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden wordt het meubel binnen 4-6 weken geleverd. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geannuleerd. Op overige producten zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Wat word bedoeld met op offerte als ik een product in de webshop bestel?
De keuze van verftechniek, beslag en plakverdeling is afhankelijk van de mogelijkheden bij de basiskast. Hiermee bedoelen wij; houtsoort, beschikbare ruimte en afmetingen. Na bestelling van het basisproduct bevestigen wij per mail of jouw gekozen opties toepasbaar zijn en mogelijk moeten worden bijgesteld. Het is natuurlijk altijd mogelijk om eerst telefonisch 06-22021117 of via email info@kastenvanzukini.nl je wensen te bespreken om er zeker van te zijn dat al je kleding wel in die kast past!.

Wat word bedoeld met meerwerk en waarom betaal ik dit bij levering?
Als je een kast besteld in de webshop, waar wij nog werk op gaan uitvoeren (MEERWERK) zoals bijvoorbeeld het schilderen ervan noemen wij dit meerwerk. Het betalen van de basisprijs is voor ons een opdrachtbevestiging. Het betalen van het meerwerk bij levering vinden klantvriendelijk omdat je het werk pas betaald als het is uitgevoerd en je de kast geleverd krijgt zoals het is afgesproken. 

Betalen
Bij bestelling van een meubel in de webshop wordt het meubel direct online afgerekend op basis van het standaard product. Meerprijs in het offertegedeelte wordt bij levering afgerekend. Je kunt pinnen bij de bezorger.

Alle online betalingen aan Kasten van Zukini worden afgehandeld door Payment Service Provider Mollie.

Via IDeal betaal je snel via je eigen bank met internetbankieren. Je kunt met ideal betalen als je over internetbankieren beschikt via ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, de Friesland Bank of Knab.

Bezorgen en afhalen
Verzenden per post NIET MOGELIJK.

Afhalen kan altijd op afspraak. Bij voorkeur tijdens openingstijden.

Kasten van Zukini komt de producten tegen een meerprijs graag bij je thuis bezorgen. Wij plaatsen de kast dan ook. Wij beschikken enkel over spierballen, niet over een meubellift. Belangrijk is om te weten of de kast eventueel door het trapgat/kozijn past. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor. Als een kast demontabel is, dan word dit in de webshop vermeld.

Overzicht bezorgkosten per postcode Nederland

1000 – 1099 | 95 euro
1100 – 1199 | 125 euro
1200 – 1399 | 95 euro
1400 – 1999 | 125 euro
2000 – 2199 | 95 euro
2200 – 2899 | 80 euro
2900 – 3299 | 60 euro
3300 – 3399 | 40 euro
3400 – 3599 | 80 euro
3600 – 3899 | 95 euro
3900 – 3999 | 80 euro
4000 – 4699 | 60 euro
4700 – 4799 | 30 euro
4800 – 4899 | 20 euro
4900 – 5199 | 30 euro
5200 – 5799 | 40 euro
5800 – 6099 | 60 euro
6100 – 6499 | 80 euro
6500 – 6699 | 60 euro
6700 – 7099 | 80 euro
7100 – 7399 | 95 euro
7400 – 8799 | 125 euro
8800 – 9399 | 150 euro
9400 – 9599 | 125 euro
9600 – 9999 | 150 euro

We leveren niet op de eilanden.

België
We bezorgen alleen binnen de postcode 2000 t/m 2999 | 50 euro
Buiten postcodegebied Antwerpen enkel in overleg.
Natuurlijk kun je deze wel zelf afhalen in Breda.

Beslag

Verftechnieken

Plankverdeling